Підприємці Дергачів перейдуть на безготівку?
Всi новини | | 505 | Автор: Петро Ольшанський

оплата за товар чи послуги - терміналом
З 1 січня 2024 року розширене коло торговців, які зобов'язані використовувати POS-термінали. ДПС нагадує, що відповідно до вимог постанови від 29 липня 2022 року №894 з 1 січня 2024 року розширюється коло суб'єктів господарювання, які в обов'язковому порядку мають забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків за продані ними товари (надані послуги).
Постановою № 894 передбачено поступове запровадження обов'язку торговців забезпечити можливість здійснення безготівкових розрахунків (у тому числі з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв) за продані ними товари (надані послуги):
▪з 1 січня 2024 року - наявність POS-терміналів стає обов'язковою у населених пунктах з чисельністю від 5 тисяч населення;
▪з 1 січня 2025 року - POS-термінали знадобляться у населених пунктах з населенням менш ніж 5 тисяч жителів;
Ця вимога не стосується торговців ФОП-платників єдиного податку першої групи та торговців, які здійснюють торгівлю з використанням торгових автоматів, виїзну (виносну) торгівлю, продаж власноручно вирощеної або відгодованої продукції, які повинні будуть встановити POS-термінали з 1 січня 2026 року, незалежно від кількості населення.
Податківці наголошують, що відповідно до Закону про платіжні послуги торговцям забороняється:
▪у будь-який спосіб обмежувати право утримувача електронного платіжного засобу обирати для здійснення розрахунків будь-який електронний платіжний засіб платіжних систем;
▪встановлювати будь-яку додаткову (супровідну) плату під час здійснення оплати за продані ними товари (надані послуги) з використанням електронних платіжних засобів, платіжних застосунків або платіжних пристроїв, у тому числі плату за використання певного електронного платіжного засобу, платіжного застосунку або платіжного пристрою;
▪встановлювати різні ціни на ті самі товари чи послуги у разі здійснення розрахунку за них у безготівковій формі порівняно з розрахунком готівковими коштами.
Водночас торговці мають право заохочувати покупця до використання певного електронного платіжного засобу для здійснення розрахунків.
Коментарі
Ще декілька актуальних новин на зараз